I feel love, just now. This minute.



Webbkamera bild! Woho. Förlåt för att jag inte blogga igår men Amanda sov här, vi gjorde
typ inget speciellt... Mötte henne först i stan, t - centralen. Men eftersom jag var tidig så
gick jag runt och kolla... Sen gick jag in på H&M och köpte en fin bh! Sen mötte jag henna
typ en halvtimme efter vid en skal affär och gick in i den och köpte ett skal. Skit snygg.
Sen drog vi till medborgarplatsen och gick in på taco-bar och åt. Och senare hem till mig.
Vi bada, backa och kollade på paradise hotel norge. Som jag nu ska kolla vidare på...
Puss och kram, ses senare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söta flicka! Älskar dina ögon! <3

2012-01-07 @ 23:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback