FÖRSTA JANUARI TVÅTUSENTOLV!

Ops!

Ingen bloggning på två dagar,men ni har väl klarat er,klart ni har!

Dom här två dagarna har jag...

Igår då så va det nyårsafton tror jag det heter^^
På dagen så åkte jag,Sandra o Linnea till centrum för att kolla mellandagsrean en sista gång,hittade inget förutom ett par trosor,igen^^ Men ni får bilder i nästa inlägg^^

Sen så hade pappa gjort förrätt,toast mede typ avokado grej^^
Varmrätt,lövbiff o potatis
Efterrätt,typ päron med after aight (stavas det så)

Ah,sen så vid halv nio gick jag vidare mot Felicia,eller ah typ tio meter _;)
Men vi typ lockade/krusade håret,härligt!  Sen så gick vi ut,träffade lite boys o sånt^^ Va ute till ett ungefär,typ blå tår.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback