Vadå lite toffsar?

Heej!

Åh hade jue skrivit 2 tidsinställda,less jag blir -.-

Men idag va jag jue i Eriksdalsbadet,jag mötte Felicia,Ellinor,Adam,Eric,Henke o Fredrik. VI tog tåget,mötte Sebbe o hans kompis i handen.
Yäy vi satt o snacka på tåget,bytte till tunnelbana i farsta o tog det till (vad det nu hette)
Eh vi kom in o betalade o så,o så märkte vi att vi hade valt helt fel dag,det va tävling just då,men inte i själva äventyrsgrejen,Yees mötte Johanna,Linnea o Veronika

Eh,vi typ badade en stund,åkte lite o så^^ SEn när vi skulle gå så gick vi in till ångbastun,sen vanliga :3
Yääy men vi typ köpte choklad påvägen hem,gött :DD

När vi satt på tunnelbanan så gick vi av vid skogkyrkogården tror jag det hette? Aja vi gick till först minnesstundena,sen såg vi gravstenarna OHJÄVLAR vad mkt det va :OOO

Aja är nu hemma D:


Vadå lite toffsar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback