Idaag

Heej!

Idag va det skola,idrott först då vi typ hade styrketräning och lite sånt där,jävligt jobbigt men bra träning!
Vi typ hade matte sen tror jag..Ah det hade vi! Efter det blev det bild,nåt jag faktiskt ser fram emot de!
Men vi håller typ på o gör hus,av kartong så man måste ha limpistol för att limma ihop,när jag skulle göra det (och så höll jag,Henke o Eric på o "lekte" lite med den oxå,typ limmade fasten penna,nån grej o linjag o lite sånt.. Sen så råkade jag få lim på mej,så varmt så att det kokar) O FYFAN vad ont det gjorde/gör.. Har fått en brännblåsa,typ :/
sen hade vi engelska o so..Typ tråkigaste ämnerna..men man överlever ;)


TYp jaa <3

Ego.. ;)

HAha bra Mattelektion! ;)

HÄR ÄR MITT HUS,mobba inte :$

HHAHAH sämst bild,men om ni kollarr noga ser ni :)

/Emma ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback