Skaka sönder dära..

Heej!

I lördags: Vaknade vi åtta,typ trött då! Men ah..fixade det sista,åt risgrynsgrött och lite annat handlade godis innan vi åkte ner till kommunhuset där vi skulle samlas kl 10.00
Vi åkte ner det,min brorsa sa att vi hade mbiler så ledaren tog dom -.-

Typ vi va ute hela förmiddan' åt lunch,det blev..kommer inte ihåg^^
Eh sen så skulle vi göra aktiviteter,Emma o dom skulle baka,o jag skulle ha trolleri,typ dom gillar inte att jag o Emma är tsm,för dom splittrade på oss hela tiden :'(
Men fick baka tillslut,vi bakade pepparkakor o bullar! Brånda pepparkakor YÄY så gött!
Sen så skulle Emma o dom ha trolleri,jag skulle göra godis/baka..Så bakade jag chokladebollar,rischoklad,knäck o chokladebollar igen^^ Typ tjooooocka vi är!

Sen tyå chillade vi,satte upp militärtältet,typ o åt midda'
Haha härlig kväll,för sen skulle vi gå i skogen,mysigt.Typ höll på att ramla ett x antal ggr..


Lördag kväll/Söndag:


Typ vi gick in i tältet,vid halv elva tror jag^^ Eh,sen vid tolv började vår eldvakt som alla skulle ha (elr mena Rasmus,Hanna o Linnea)
Men från typ ett till fem satt jag typ eldvakt om man säger så,satt o snacka me massa från början,men sen började alla somna förutom eldvakterna,o jaa till slut va det jag o Jessica kvar,vi va eldvakter,typ det va bastu där inne,o ligga i sovsäcken ville inte jag,satt ungefär 50 cm från kaminen,typ GANSKa varmt då,så började strippa,så att jag satt i BH o mjukis,typ ah satt så till fem,då skulle vi sova för att elden skulle slockna o kaminen svalna,bara drygt 40 minuter senare vaknar jag av att det är SVIN kallt där,då hade det jue slocknat..o ville inte väcka nån' så typ låg o skakade,sen vaknade Rasmus till o jag fick låna hans kofta/tröja,han typ räddade mina 1,5 timmes sömn! Så härligt men frös fortf,men inte lika mycket^^

På morgonen va jag så jävla trött,typ höll på att somna på dillner..HAHA! sen tog vi ner militärtältet o blev 100 ggr lerigare..härligt :[
Sen åkte jag hem,duscha o åkte till farmor&farfar,fick god midda' åkte hem o somna typ åtta..Sjuk idag..

Hoppas ni orkade läsa allt,men helgen va gryym! :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback