Sjukhuset ..

Hej babes!  Hur mår ni idag då? Hoppas alla är i skolan och pluggar på bra! Själv är man på väg in till Huddinge sjukhus. Ska röntga ryggen... Då jag har skolios, för er som inte vet vad det är kan jag berätta en liten kortfattad text om det. Skolios; Det är när man har "sne" ryggrad, i mitt fall så kom de på att jag kanske hade det när jag var hos skolsyster i 6-års... Efter det fick vi röntgen tid och men såg att jag hade 36 grader... Vid fyrtio grader blir det operation! Men jag slapp och fick ist ha korsett. Då skulle den sitta på 20 timmar om dygnet. Efter nåra år såg de att jag hade bra rygg, man visste inte vad man skulle göra. Jag blev en typ av "testkanin" som fick ha natt-korsett alltså bara på natten... Och nu har jag snart haft skolios och korsett i 8 år! Nu är KANSKE detta min sista röntgen... Hopps den är bra. Lycka mig lycka till! Vill ni ställa nåra fler frågor så finns jag på fb; Ida Broman Ullman eller bara här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback