Säg inte att du älskar mig om du ändå ska lämna mig.

Hejhopp. Sitter i bilen, snart ska vi åka till morfar för att fira hans sambo! Mys. Förlåt att jag inte bloggat idag men först var jag i kyrkan, sen direkt efter hämta mamma mig och vi åkte å klippte oss! Love it. Klippte inte så mycket... Spar ut mitt hår. Ska börja spara ut min lugg också orkar inte ha den längre... Kan iallafall se vad jag tycker utan lugg! Sen åkte vi till Johan och hämta han och Cassandra... Och nu är vi på väg! Kommer (förmoligen) inte bli någon bloggning ikväll heller eftersom vi är där ett tag. Tror inte imorgon heller, först ska jag till skolan sen slutar jag tre och då drar jag och Maja till Haninge C för att köpa behövande saker... Sedan är det jobbig träning på schemat! Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback