Piss.

Tjatjabloggen. Haha, var bara tvungen! Hoppas alla söta läsare mår bra! Har varit en piss dag i skolan. Inte precis att någon kompis vissa att de var min kompis. Ställ inte upp för någon som aldrig skulle ställa upp för dig. Kände jag... Ska nog tänka på det nästa gång jag ställer upp för en kompis... Iallafall så hade jag en bra förmiddag, med idrott på morgonen (badminton) eftersom jag har gått på det var det as roligt sen gick jag och Ronja, Linnea och Celine till donken. Åt där sen tog de bussen till trollbäcken och byte där medan jag bara tog den vanliga som går på typ 5 minuter, haha. Aa sen blev det dålig och jag orkar inte berätta genom mobilbloggning får ta det på datorn senare... Och lägga in lite bilder. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback