laalalalalal,typ^^

Heej!

Inte så jätte bra uppdatering,eh vet inte vrf Ida inte har bloggat men gör inge typ^^
Men igår så..pluggade jag sen typ läste,Roseanna!

Eh..typ idag så va det skola,ganska chill.Hade musik o då va det typ bara jag o Bella sjöng..o jag sjunger iaf SÅHÄR bra! Neej typ usel ;) Men det är roligt o sjunga,sen åt vi tacos till lunch'

Typ sen så efter skola stannade jag kvar på läxhjälpen för att vi har NO prov på tisda' o fattar inte ett skit..Inte klasse heller eftersom halva klassen satt inne där o läste på till NO:n -.-
EFter så va det lucia-möte,sjön ännu mera! Så fixa vi lite,o så gjorde hobbe så att jag missa bussen TACK!

Nu på kvällen så har jag o Mattias haft en egen allsång,när vi sjöng med i "liseberg" grejen.. xd
Yääy

Ni som känner mej ALLRA bäst,hahh ni vet inte hur galen jag blir när jag väl blir det.. ^.^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback