kärlek till er <3

Heej!

Åh herregud,vad bra kompisar man måste ha när dom aldrig ser om man är ledsen,mår dåligt o typ vill dö..Är det bra kompisar? Blir lite lack på det,eftersom dom borde känna mej bättre så att dom ser när jag inte mår bra,men tydligen inte. Fast iof dom (i min klaass) ser ändå inget på/med mej så vad spelar det för roll? Är dom ens kompisar då?

Ännu bättre är det jue när man nästan har svimmat fyra gånger på en vecka.. Något fel på mej,typ :/
Det har blivit så när jag typ..aah det behöver jag inte ta upp här!


Förlåt för ett kanske inte så roligt inlägg,men aah behövde skriva av mej..


Men det finns även kompisar (som inte går i klassen då)
Dom är underbara,ser precis när jag behöver en kram,nån att prata med eller bara få stöd av <3
KÄRLEK TILL ER,NI VET VILKA NI ÄR,OCH DU IDA,DU MED <3



Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Nu fattar jag inte. Vadå? Jag har ju stöttat dig jättemycket och sett dig. <3

2011-11-12 @ 23:09:08
URL: http://truevision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback