Jobbig tonåring?

Heej!

Idag har jag vart i Haninge C med familjen,vi skulle kolla på Bh t mej o Sandra,hittade en som kommer bild på längre ner i inlägget,Eh kollade lite,Träffade Johanna o lite sånt^^

Jaa men men mamma tycker det är jobbigt o ha en tonåring i hemmet,
Har frågat om jag får mitt barnbidrag,percing "stång" i örat
Ahh o massa andra saker.. Men mamma säger bara "du är förliten" o allt sånt -.- får ryck på sånt!

Hahah aah så försöker liksom övertala henne. Går tydligen inte :(


Påtal om nåt annat,så när jag va på H&M idag va det två styckna tjejer (skulle tro att dom gick i fyran)
Dom hade fan tre ggr så mycket smink som mej :O Även om jag nte har så mkt.. Men iaf,shiit aså :OO


Typ hög med jackor,min,mammas,sandras o Mattias ;)

HM

EEn bulle :D

Klubba :D

Känner mej spec när jag er en tidning som heter Emma ;)

Här är min BH :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback