HJÄRTATTACK TYP..

Heej!

Idag hade vi en typ ganska chill dag,syslöjden,då fortsätter jag sticka mina fina vanat :') Tror dock jag kommer få andvända dom nästa är,har bara gjort lite,o ska göra n till sen^^

Yääy typ efter lunch va det idrott,styrketräning på hög nivå! Vi gjorde massa saker..
Sen när vi går in o biter om,så typ släcks allt,sen tänds,släcks.. osv^^ Eh Maja skrek högs av alla.. Jag fick typ panik först eftersom jag inte hade nån tröja på mej.. O så trodde vi att brandalarmet gick o då behövde man jue gå ut direkt.. Men så jag o Elvis gick upp,så fick vi byta om på toan..YIPPIE!

Tack Maja som typ gav mej en hjärtattack av hennes skrik..

Sen efter skolan drog jag till centrum,köpte ett par vantar o åkte hem^^

(ladda upp bilderna i nästa inlägg)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback