FÖRLÅT!

Heej!

Först måste jag bara säga förlåt för att jag inte uppdatetrat nåt ://
Jaa men igår så va det skola sen scouter,hann bara sitta typ fem minuter innan det vart typ virus på datan :(((

Yees,men på scouterna så vi la förband o lite sånt,trevligt^^ Sen typ skulle jag åka med Jessica,i hennes bil (elr föräldrar) men då hade hon tappat busskortet,o då letade hon efter de,så medans så snackade jag me Alex^^

Idag så va det skola,SEGT! som fan va det -.- Sen efter det vart det lucia möte,vi typ sjöng o lite sånt^^ Sen så gick jag o Felicia till konsum,köpte godis,gick ut med hennes hundar o de^^

Men nu ska jag göra "dagens..." så kolla snart,ojuste,"dagens sanning" oxå^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback