Emma här! (;

Heej!
Emma hära,nu tänkte jag o Ida börja blogga tillsammans,vi bloggar även på våra egna bloggar,och kommer ha kvar dom. Men här bloggar vi tillsammans.

Kanske ska berätta om mej för er som inte vet ;)

Jag heter Emma,är 14 år och bor i en liten håla utanför sthm,Tungelsta och Västerhaninge..
Jag går i skolan som alla andra ungdomar,typ^^ SEn på fritiden brukar jag vara med kompisar,scouter o allt sånt där^^

YÄäy typ de,Ida får berätta om sig själv ;)


Idag så har jag vart i skolan som alla andra,vi hade några lektioner,SEGT,slutade 14.50..
Efter skolan så var det luciamöte,vi typ bestämde lite o så,mer säger jag inte för det är HEmligt ;)
Nu ska jag typ.. laga midda' o sen plugga,härligt!


Bild från igår (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback