Djuur,dag 12

Helluu!
Dag 1: Din familj, vilka är i din familj? Vill du ha ett syskon till? 
Dag 2: Hur skulle ditt favorit sov rum se ut? 
Dag 3: Om du fick välja ett ställe att åka utomlands till, vart skulle det vara? 
Dag 4: Vill du ha barn? Hur många? Vad vill du att de ska heta? 
Dag 5: Någon du saknar som inte finns här nere på jorden längre?

Dag 6: Vem/vad vill du vara om 13 år? 
Dag 7: Sporter du går på? Varför går du på de? 
Dag 8: Sminkar du dig? Med vad? 
Dag 9: Vilken mobil har du? Vilken vill du ha? 
Dag 10: Om du vann 10 miljoner i 97 år, vad skulle du göra då? 
Dag 11: Gillar du din skola?
Dag 12: Har du djur? Vilket djur vill du ha?
Dag 13: Nåra av dina kompisar som betyder mycket för dig? Bilder. 
Dag 14: En bild på dig när du var liten och en bild på dig i år? 
Dag 15: Någon du saknar som finns i närheten men du inte träffar så ofta? 
Dag 16: Några bloggar du kan tipsa om? 
Dag 17: Kan du tipsa om någon bok? 
Dag 18: Någon du kännt hela ditt liv, som är i ungefär samma ålder som dig? 
Dag 19: Om du var tvungen att ta bort något vad skulle, spotify eller youtube? 
Dag 20: Vilket föredrar du, villa eller lägenhet?

Neej jag har inga husdjur,hade en hund förut,hon gick bort för nästan precis ett år sen,hon hae levt lika länge som jag. Vi fick henne när jag va bara några månader,då hette hon Afrodite,men vi ändrade om till Zita!


Zita <3

O så vill jag ha djur? Ja såklart,men typ lite annorlunda djur om man säger så :$

Giraff..Dom är sååå söta,jag älskar dom :'D
Apa,hihi typ "Herr Nilsson" apa ;

Men om man skulle ta lite normalare djur hade jag nog velat ha.. sköldpadda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback