Ditt léende fick mig att smälta.


Tjena snyggingar, förlåt för dålig bloggning men asso jag kommer ärligt inte ihåg om
jag har
bloggat... Illa kan man ju säga. Iallafall så gick det inte så sjukt bra för mig
och mina
kompisar igår. Det börja med att vi mötes klockan 12 vid ett ställe med våra
föräldrar, o.s.v. Vi gick sen ut i
skogen för att bli fotade för en bok! Spännande. Det
var faktiskt riktigt
kul! Sen så åkte vi hem till oss själva, och efter ett tag kom Tyra
hem till mig efter att bytt om hos sig. (
Hon hade varit med mig där borta i skogen). Vi
bestämmde att vi skulle åka till Nacka forum typ halv fyra... Vi hade bestämmt det
innan men ändå. Ehm,
tjejerna som vi träffat i skogen skulle vi möta i Nacka forum...
Bara att vi trodde de satt på
fel buss så de hoppa av, haha. Och då kom jag och Tyra
på att vi säkert också satt på
fel busshållplats så jag kolla när nästa buss gick. Den fick
16:47 ?! Haha vi bestämmde oss då för att springa till andra sidan väl över första
övergångstället ställer jag mig mitt i vägen och ser att bussen vi skulle ta kom!
Jag sa åt
Tyra att springa det fortaste hon kunde tillbaka! Och gissa, vi han! Iallafall
så hade
Tove och Maja som satt på en annan busshållplats också läst fel så de var
tvungna att vänta typ en halvtimma på bussen! Men tillslut träffades vi i
Nacka! Stolta.
Vi gick och
åt och sen stängde allt. Men vi hade fått det vi behövde. Sen kom mamma
(som jag prata med i telefon) på att det
inte gick nåra bussar hem...! Hahah. Så vi fick
ta bussen till
slussen sen byta till tunnelbana till gullmars, och sen byta buss där...
Som vi självklart fick
springa till! Sen kom vi hem... Till busshållplatsen (Jag, Tove
och maja
) sa hejdå till Tyra som åkte vidare. Sen gick vi hem till Tove och Maja... Sen
kom min
underbara bror och hans flickvän och hämta mig. För att mamma inte var
hemma! Vi åkte till
Maxi och köpte godis, sen hem till honom. Så kolla vi på film sen
klockan tolv så körde han hem mig.
Bästa brorn ever! Sen några minuter efter kom
mamma. Det var min knasiga dag!
Orkade ni läsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback