Ångra aldrig nåt som har fått dig att le.



Orkar inte med dag.

Tjena på er! Dagen har gått ganska segt. Har inte precis orkat med så mycket.
Det är ju extra bra att vi börjar med seminarium efter BG, eller inte?! Usch. Fy. Och
blä. Iallafall, så har jag underbara kompisar. Och så var jag glad en stund tills vi
fick veta prov-svaren. Usch. Fy. Mitt liv går under. HATA! Och då hata jag alla mina
vänner i skolan. Fan. De flesta satt och ba åh jag fick bättre än vad jag trodde.
Trodde jag skulle få bra betyg för att va jag men mina sög.
Men till min tröst så gick jag efter skolan till en café och köpte bulle och cola, kommer
bilder i nästa inlägg. Sen gick jag hem och Julia ringde mig... Hon ska med på vår
träning superkul. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback