MiinA julklappar :D

Heej!

På julafton så vaknade jag 5 av ett ånglok va i huset (dock inte riktigt,bara farfar o pappa som snarka -.-)
Typ gick upp o så,käkade frukost,gröt! Och sen fick vi gå och leta efter julklappar,Elvira hittade sin först och så öppna hon så va det en priness klänning! åh så söt :D

Sen öppna jag min.. uno **/

Aja iaf,satt typ inne hela dagen,satt o kolla på Pippi Långstrump,åh vad jag saknar o va liten o kolla på sånt,nu tycker alla det är fjolligt bara.

Sen kolla jag på halva Kalle Anka,är sååååååå trött på o kolla på det,men dom tvinga mej att se -.-
Seen så öppna vi julklapparna,eller ja. Först kom jue tomten ;) Men sen så öppna vi,o tänkte visa de nu (om det går) :)


Ljuslycktor /Mattias

Smyckeshand /pappa

Coola örhängen /Sandra

Toffsar / Sandra

Örhängen / Sandra

En almenacka^^ / farmor o farfar

Chooklad^^ /Mattias,Nisse o Gittat

Viktor&Rolf parfym/ tror Mattias,Nisse,Gittan^^


Paarfym / Pappa


Det här märket, :)

Nagellack / pappa och farmor o farfar

Strumpoor^^

Underkläder^^

En pingintröja,pyjamas /mamma


pyjamas byxor /mamma^^

Morgonrock/ mamma

Hårfön /pappa

Sänka skepp /mamma

Xbox kinect^^ /pappa

ETT ROSA SKAL,ÄLSKAR'T! / pappa

Två present kort på Gina,700;- /pappa & mamma

800;- Gunnar,Jenny,Elvira Nisse,gittan,mattias

Lite ego,men ah^^

Mamm fick en iMac
:DD

Hårfön /Lars-Åke,Arja,Angelica o Daniel

Plattång / Lars-Åke..osv

värmeskydd /lars-åke osv :)

Och sist,Unoo^^

Nu ska jag spela xbooooox :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback