Jag lärde mig att älska mig själv, för att dina ord var så starka och fula.



Jag älskar verkligen att ta foton på mig själv. Visst lite ego, men man måste lära sig att
älska sig själv. Jag erkänner jag har aldrig varit populär eller nått sånt. Och ja jag har
fått höra ord om en själv som ingen ska få höra. Men jag lovar det har bara gjort mig starkare.
Att älska mig själv. Inte lyssna på alla ord. Utan att höra smärtan i deras röst när de säger
det bara för att själva må bra. Kunna stå framför de och säga att lägg av. Sluta du vinner
inget på det! Att inte vara rädd för att stå ut. Att få höra en kompis säga, jag är stolt över dig.
Man växer inombords. Man blir någon som förstår. Som förstår att aldrig göra något sånt till 
någon annan. Det händer. Men man kommer på att det är fel, och säger förlåt. Det de som
gjorde allt mot mig inte kan. Egentligen kunde alla utom en. Vad har den där enda för rätt.
Rätt att åtminstonde inte säga förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback