Lite bilder + text^^

Tjaa!
tYP idag har jag inte bloggat nåt,oops :$ Men pallade veeeeeeeeerkligen inte^^ Men typ har packat,o chillat,låter bra va? Joo det va det,typ kollade på  nån film på dagen yäy! sen senare kom pappa o Mattias hem med en fet gran,awesuume! Så vi pyntade den o så,sen käka midda'

Nu har vi kommit hem till mamma,så började vi fixa kläder till julafton,får typ paaaaanik för har inte hittat nåt,vill ha jeans men mamma tycker det är tråkigt.. Jaja får väl typ hitta nåt,har dock JÄTTE mycket tröjor o sånt att välja mella ;)

Meen imorn så ska jag till skolan,näst sista dagen^^


Brist på annat-

HIhih FElicia :)

HAHAHAH jaag^^

Jag o Felicia (;

SKIITSÖT,chokladkalender från scouterna^^

Nån skrev på mej^^

..

Mobbad bild.

Står inte för Emma ;)

TYp mina pepparkakor :D

Såå såg man ut efter Emelies& Elin kastat mjöl på än..

Typ blev helt kär i det här! <3

Och det där D:

Mittbena^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback