TYp idag är fett grym på att blogga,o hon är snygg oxå!

Heej!

FET ME GRYM IDA ÄR PÅ O BLOGGA;ELLER HUR?! :D

Hahah men igår så va jag me Maja,vi typ åkte hem till henne,sen packade hon,köpte godis o chips MUMUS sen så åkte vi hem till mej,typ lyssnade på musik,sen så åt vi,det blev kött,potatis o sås! EFter det så började vi typ sminka varandra gaaaal1 mycket,,HAHAH det är så fult,så ni får inte se dom bilderna tyvär. Somnade runt ett med Msja nedanför mej^^ Vaknade o fixade oss,så åkte jag O Felicia till farsta,kollade julklappar och hittade julklappar!

Ef,sen drog vi till handen en stund,hittade lite där oxå sen åkte hem,typ ÖSREGNADE det,hräligt! Sen har jag käkat o slagit in julklapparna,trevlans. Så nu har jag bara städningen kvar att göra,fast tror jag gör dert imorn!

Åh ska göra allt nu,ladda upp bilder,göra 5 saker..,göra "dagens sanning" "Dagens .." o jaa typ såå^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback