The passenger^^

Tjaa!

iGRÅ blev det tyvär ingen bloggning,behövde plugga NO:n Yäyy
Men för att skriva dagen i korthet så skriver jag chill och awesome :D

Idag så va det rätt chill oxå,typ lärde mej spela "the passenger" på gitarr,så gryyymt roligt!

TYp jaa,sen på läxhjälpen så gjorde jag SO:n,NO:n,Matte komp.. Typ i två timmar vilket är jävligt drygt -.-
Höll på med SO:n i 1,5 timme,o stressade ändå igenom så att jsg skulle hinna,förra gången tog det liksom 2 timmar..
Men herregud vilken skrivkramp jag fick,o paanik! Men nu ska jag snart käka o sen kanske dra o möta Emma,för vi ska till CoopForum för att handla pepparkaksdeg o julklapp för 19.90^^

Meen nu ska jag... göra daagens :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback