Something I want to tell you. You will be sad.



Förlåt att jag inte har bloggat ett skit men har inte hunnit. Det här var min dag;
Vakna vid åtta tiden, utav mig själv. Blev as stressad att jag inte skulle hinna. Julia
skulle ha väckt mig men "vågade" inte. Sen tog vi 807 till Gullmars och mötte upp
hela årskurs 8 där. Sen så fick vi gå där ifrån till slussen typ. Alla säger att det var as
tråkigt men så jävla tråkigt var det inte... Men iallafall, Sandra hade kommit på att vi
skulle äta på donken efter men jag sa typ att jag hatar donken så vi stack till Taco bar.
Men alltså mina kompisar är verkligen hopplösa. Hon Sandra som då sa att vi skulle 
äta ute hade inte ens tillräckligt, inte Julia heller. HAHA. Iallafall sen stack jag Tyra och
Julia hem till mig för att fixa julklappar. NIIIICE. Nästa  inlägg står det vad jag ska göra
imorgon... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback