Skola.


- ♥

Hej på er alla data hängare. Kände för att blogga lite. Tänkte göra det igår också men
hade liksom aldrig tid. Visste heller inte vad jag skulle skriva... Haha. Inte nu heller,
men jag kan försöka. Om jag har rätt är det 27 minuter och en timme tills träningen
börjar. Jag brukar inte gilla tisdags träningar... Fast vi får se hur det slutar idag, right?
Idag sluta vi typ tolv, hur nice?! Dessutom var det typ inget plugg i skolan. Eller jo lite.
Men typ runt elva var det lucia musik i aulan. Sen stack vi och åt vi fick jul mat med
muffin blev uppäten av Felix. Dumt. Haha jag och Celine fick en ny sen, bara för att vi
är bäst. Funderar på att lägga upp en video på när killarna har tävling i att äta macka.
Typ tio var... Orka inte spela allt men lite typ... Iallafall sen stack jag hem. Bakade
kladdkaka i en muffins form! Bara för att jag är bäst. Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback