Rudolf med röda mulen..

Tjeenare!

Vid tre så träffade jag Felicia,hon hade hunden med sig så vi skulle ut o premenera me Elsa som hunden heter,vi gick typ,tappa bort oss :/ Och sen så fick Felicia för sig att vi  skulle springa upp o ner för ett ställe.. Jaa det va jue jävligt kallt iaf :O Sen  så gick vi runt lite,så tog jag buuss o sen tåg till Nynäs för att äta midda' o lite sånt hos farmor :') Trevlans,väntar nu bara på pappa som ska hämta oss^^

Imorn: Då är det jue nyår,kommer inte  göra nåt speciellt på dagen tror jag,sen så på kvällen går vi ut o kollar på fyrverkeriet,träffa några boy's! Sen har jag inget planerat eftersom Felicia inte kunde sova hos mej :/


Bild i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback