Rubriken lyder;


- I miss ya. Nathalie din bajskorv, kom hem nu!

Tjena alla coola! Hoppas ni mår bra. Nu är det så att det har varit skit uppdatering nu på
kvällen men jag ska försöka att bättra mig. Det tycker jag Emma ska också... Iallafall så
tänkte jag bara blogga lite för att jag känner för det. Hehe. Iallafall så glömde jag just bort
vad jag skulle säga, suck. Eller jo nu kom jag på... Jag har nu i flera timmar försökt hitta
kompisar som vill göra något med mig imorgon och helst shoppa... Måste ha lite mer kläder.
Men ingen vill med mig. Eller jo det är ganska många som vill. Men ingen som vill ditt jag
vill åka. Skit samma. Får hitta någon annan. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback