pepparkaksdeg in my <3

TJaa!

Jaadå,men i fredags så tog vi bussen till svartbäcken,så skulle vi gå ca, 1km.. Eh jaa det tog jue ett bra tag eftersom det va typ djuuuupa vattenpölar o de,så vissa fick gå upp på ett berg med packnimng o allt (jaa,jag va en av dom) Sen typ vid tio som kom vi fram,ÄNTLIGEN!

Så fanns det jue inget vatten,men en pump så jag o Jessica gick o fyllde vatten ;)
TYp sen så behövde vi fixa fram alla grejerna som låg i en bil,ah sen så på kvällen/natten va jue bääst!

Vi typ låg o snackademjag o Emma fick smaka av Rasmus energidricka hela tin' eftersom vi inte hade nån me oss :(

Jag fick dessutom två egna,och en att dela med Emma! Vi typ tjockade i oss allttyp..
HAhah vi somna vid sex,skulle upp vid 09.00^^ Vi käkade o så,sen hämtade jag o Emma vatten,sen högg vi massa ved.. Typ sen så gjorde jag o Emma knäack,ja det gick jue bra..Fast nä!

TYp vid fyra så började vi med julbordet,awesome! Sen vart det julklappsutdelning,jag fick plåster^^
Jaa sen på kvällen så låg jag o Jessica på rasmus INGET MISSTOLK!
Haha vi somna väl vid fyr,skulle upp åttâ^^ Vi packade o drog ;)

AWESOME hajk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback