PAPPERSHÖG :D

Heej!


Idag så va det jue avslutning,CHILL!
Vi började 10,eller innan så gav jag min present till Maja,ihih hon blev typ fett generad ;)
Men ah vi typ lyssnade på Syo lärare typ (?) hah hon sa lite o blabla.. Sen så städe vi skåpen,OJ vilken röra..


Såå söt :D HAHA maja i pappers högen :D

Sen så typ käkade vi pankaka,awesume :D

SEn så skulle vi kolla på Narnia,vi kollade sen när vi hade rast så gick jag med Felicia o Ellinor,så började vi spela tecknet,o jag sög..Och så blev jag fett sur för att dom vann..hhaha tävlingsinriktad?

Det tragiska va jue att ingen visste att jag va borta,inte ens dom som jag satt brevid..trevliga kompisar!



Kommentarer
Postat av: Ebba Spjutö

Sv: Hah, nej, har problem med publiceringen!;o

Saknar dej med!<3

2011-12-20 @ 21:01:35
URL: http://ebbaspjuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback