Nytt örhänge!

Hääj!

Oj ingen bloggning hära..

Men i förrigår så drog jag först till handen för att hämta mitt busskort (Linnea kom o lämna det)
Sen mötte jag Felicia så tog vi tåget till stan,gick runt o kolla,eller jaa först så skulle vi hämta ut biljetter,vi skulle först ha sett The girl with dragon tattoo,men det fanns inga platser brevid varann,så vi bokade Martha,Marcy,May,Marlene. Sen så letade vi upp Kerima,vi kollade i massa affärer,typ jag köpte en lite töjning,som är 2mm.. Ja jag vet att den är fett liten,men fick inte in 3mm.. :/

Aja,sen kom Fredrik o Johan efter ett tag,dom fick pengar o gick o köpte biljetterna.
Sen fick jag o Felicia för oss att vi skulle ta hål i örat,vi gick till nån frisör,och så skulle jag börja.

När han precis skulle ta,så tog han,men örhänget satt kvar i "pistolen" men det hade blivit ett hål,o börja blöda. Sen hämta han ett större örhänge,o då typ gjorde han nåt så att jag börja blöda påsidan av örat..o det sved som in i helvete!



HAHA mitt öra är skitrött! Men där på sidan av mitt andra örhänge,fick jag ett sår :/


Kommentarer
Postat av: johanna,Veronika & linnea

Men gud, om det gör ont & svider, + att örat är rött. Så borde du gå tillbacks o få pengarna tillbacks åtminstånde. För så ska det juh inte vara att han gör fel? Kram

2011-12-30 @ 19:38:05
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback