Nu är jag tillbaka.



Rubriken stämmer. Har ni saknat mig eller? Klart ni har... Vem har inte. HAHA.
Pappas födelsedag blev ganska grym. Han gillade sin present såklart. Ehm...
Sen hände inte så mycket mer...
Igår så hade vi det as nice i skolan. Ingen plugga typ. Varför ska man? Om
man redovisar nått kommer det ändå inte göra någon ändring till betygen.
Eftersom de redan är satta. Men på eftermiddags bg:n så fick vi typ kakor o.s.v
att äta. NIICE. Jag bidrog med nåra pepparkakor med glasyr på. Bäst. Haha.
(SOM NI SER PÅ BILDEN). Sen åkte jag och min underbara bästavän till port 73,
för att köpa present sen gick vi och shoppa lite. Fan va grym jag är. Tog fram
ett par jeans och linne till henne och hon gilla båda å köpte de tillomed. Jag
köpte också ett linne likadant fast annan färg. Kommer upp på bloggen snart.
Sen gick vi runt lite. Sen åkte vi också hem till henne och vidare till en födelsedags
fest... Och det regna på oss hela tiden. Hon har ju moppe så det var ju skit kul...
Eller? Ehm... Sen så skulle hon sova hos mig men jag kände mig ganska henig.
Så hon åkte hem till henne. Och jag till mig.
Idag då... Just nu sitter jag och dunkar musik. Untz untz. Förvånade? Nej. Ska
förmodligen vara med Maja idag. Om hon nånsin smsar mig... Haha. Fick
precis smset.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback