Jag typ är dålig på att uppdatera^^

Tjaa!

Oupss! ingen uppdatering igen..

Men tisdags så typ vet jag inte vad jag gjorde - jo jag vet jag har fett me bäst minne! fAST NAJ..
Men igår iaf så va det skola såklart,efter skolan va jag hemma ett tag,sen så åkte vi till Gunnar,Jenny och Elvira för pappa skulle på julbord,det blev korvstroganoff tror jag det va,efter det så körde vi Xbox kinect eller vad det nu heter,jag blev trött som in i helvete !

Vi åkte iaf hem vid tio tror jag,fick skjus av Gunnar :)
Jag låg o läste Roseanna o lyssnade på musik,alltid härligt innan man somnar!

Nu chattar jag med Fredrik,awesome :D o lyssnar på musik (förvånad?)

juste,jag kommer göra massa inlägg typ innan o efter jul,så att ni vet lixsom o nu ska jag göra dagens sanning dåra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback