Glömde att blogga :$

Heej!

Som rubriken lyder så glömde jag jue att blogga opss :$

Men kan inte lova förbättring,det är jullov o jag ska njuta varje sekund av deet,så får se lite. När jag har lust och tid liksom ;)

Men igår så passade jag Mattias,vi geekade xboet,hehe^^
Sen typ lite mer geek,ah så kom pappa vid 18.00 så käkade vi pizza,typ miiiiiini! Men iaf,passade han ännu mera,pappa va ute o jobbade eftersom så många va strömlösa^^ Sen somna typ vid tolv ;)

Idag så va inte min dag,åkte framo tbx hela tiden -.- Hade glömt att jag gav Linnea busskortet,så måste jue bort o hämta det.. OCH OM LINNEA/JOHANNA SER DET HÄR,TYP NU MESSA MEJ!!!

yEES.men ska ta två bussar tidigare så jag hinner hämta det,sen kommer jag gå på tåget,mot stan o checka kläder^^ Sen blir det biiiiiio! :D Kom inte ihåg vad vi skulle se men.aja :)

Höörs imorn,juste kommer bilder o de i nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback