Fuckuu.



Kände bara för det... Knäppt. Har absolut ingen anning om vad jag ska blogga om...
Sitter och kollar på Harry Potter! Nice. Tänkte ladda upp bilderna som jag tog för ett
tag sen men sladden är typ 3 meter ifrån mig ocg jag orkar inte gå och hämta den...
Haha gud va jag är lat ibland alltså, har heller ingen aning om vad jag ska packa ihop
till mamma. Men men. Visste ni att jag har börjat att blogga på två bloggar? Den här
och en till, fast jag tänker inte säga vad den andra heter... Ni får ju såklart fråga. Och
då kommer jag svara, men jag bloggar på den andra bloggen för att jag vill se hur det
känns att blogga ensam igen. Dessutom så var den en kompis som sa att hon tyckte att
jag ska börja blogga ensam igen. Men jag vill inte det helt och hållet, hoppas inte Emma
vill börja blogga ensam för då blir jag ledsen... :'( Snyft. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback