Alvin o gänget 3

TJaa!

Juste,filmen M,M,M,M ( orka skriva alla namnen )

Men den sög verkligen,så om ni ska kolla på bio. Kolla inte på den för ni kommer ångra er!

Men igår så va jag på bio,o bröt nageln :c Jag är inte typ "åh jag bröt nageln..blabla" Men började blöda innanför nageln o det gör riktigt ont! Men vi bowlade iallafall,jag vann med 187 :DD Tre X wooh!

Sen efter så fikade vi hos Ingrid,Linnea o Roj (dom som vi bowla med) Sen så åkte vi till heron,tog ut biobiljetterna och sen kollade  runt på Media Mark.. Sen så gick vi o kollade  på Alvin o gänget 3,den ägde! Wooh!  Sen åkte vi hem^^


Syns inte,men aah :(

Filmdags!

Energidricka,godis o choklad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback