1 dag och 22 timmar!

Heej Emma här!

Förlåt att jag inte bloggat på en dag och 22 timmar^^

Men i söndags så orkade jag inte sätta mej vid datan för att blogga,typ åkte till mamma sen duschade o så^^

Sen igår (måndag) så va det jue skola först,dryga lektioner osv.. Sen efter skolan åkte jag till Felicia o fixade mej,typ HAHHAH ni kommer skratta när jag visar bilderna,men dom bilderna kommer på söndag/måndag :) Men efter det så gick vi ner till skolan,så va det lucia cup. Det va C som vann men vi kom tvåa i själva luciatåget  ;)

Sen gick jag hem med Felicia o Fredrik,trevlans!
Det typ regnade men ah,trevlans va det :)
Sen kom jag hem o duscha o så,somnade två typ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback